خلاقانه تولید محتوا ویدئویی

25 ایده تولید محتوا ویدئویی؛ معرفی انواع تولید محتوا ویدیو

این نوع ویدئو به ویژه برای تأثیرگذاران، مدیران یا برندهایی که در صنعت خاصی فعالیت دارند، بسیار جذاب است. ویدیوهای پرسش و پاسخ به شما این امکان را می‌دهند که به سوالات متداول مخاطبان خود پاسخ دهید. می‌توانید سوالات را از طریق کامنت‌ها یا ایمیل‌ها جمع‌آوری کنید و سپس در یک ویدیو به آن‌ها پاسخ دهید. مخاطبان به برندهایی که احساس انسانی دارند و با اعضای تیم خود ارتباط برقرار می‌کنند، بیشتر اعتماد می‌کنند. معرفی اعضای تیم و نشان دادن وجه انسانی برند می‌تواند ارتباط عاطفی قوی با مخاطب ایجاد کند.

برسید.فیلو در این مطلب به معرفی 18 ایده ناب تولید محتوای ویدیویی میپردازد. تولید محتوای ویدیویی می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت یک بیزینس داشته باشد. ویدیوها بدلیل جذابیت بصری و قابلیت انتقال اطلاعات بصورت سریع و موثر می توانند به جلب توجه مخاطب کمک کند. افزایش آگاهی در تولید محتواهای ویدیویی موجب افزایش اگاهی برند و محصولات، جذب مشتریان زیاد، بهبود سئو سایت در موتورهای جستجو، ایجاد ارتباط عاطفی و آموزش و اطلاعات می شود. تولید محتوای ویدیویی به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در دنیای دیجیتال، می‌تواند تأثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب، انتقال مؤثر پیام، ایجاد ارتباط با مشتریان و بهبود استراتژی‌های بازاریابی داشته باشد.

به یاد داشته باشید که فعالیت در و گرفتن نتیجه مطلوب از آنها نیازمند تلاش، ممارست و نوآوری شماست. شما میتوانید با این ایده ها نه تنها در یوتیوب بلکه در هر شبکه اجتماعی دیگری مثل اینستاگرام ایده تولید محتوای ویدیویی داشته باشید. استفاده صحیح و خلاقانه از این انواع محتوا، نه تنها باعث افزایش تعامل کاربران می‌شود بلکه می‌تواند در در همراه با رپورتاژ خوب در بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو (SEO) نیز تأثیرگذار باشد. در این مقاله، به بررسی روش‌های خلاقانه برای تولید محتوای چندرسانه‌ای جذاب پرداخته‌ایم که می‌تواند تجربه مخاطب را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. تولید محتوای خلاقانه برای ایجاد حس کنجکاوی نسبت به محصول یا خدمات‌تان، افزایش کلیک و جذب افرادی که برای اولین‌بار وارد صفحه شما می‌شوند، ضروری است. اولین ارتباط مخاطب‌ها با برند شما از طریق محتوای سایت‌تان است؛ بنابراین روی تصمیم‌گیری آن‌ها برای خرید یا دنبال‌کردن شما، تاثیر زیادی می‌گذارد.

همه این‌ها فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از زاویه‌های متفاوت به خیلی از مسائل نگاه کنید و ز این طریق بتوانید به ارائه ایده‌های جدید بپردازید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله لازم است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. صدای خود را واضح ضبط کنید و برای این منظور از میکروفون مناسب استفاده نمائید تا در محیطی ساکت قادر به  صدایی با کیفیت باشید. از وضوح تصویر و صدای مناسب استفاده کنید و در نظر داشته باشید که حتما ویدیو را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید و از عناوین و توضیحات واضح برای هر بخش استفاده نمائید.

اپلیکیشن‌های ساده‌ای مثل InShot یا CapCut می‌توانند برای شروع عالی باشند. به ویدئوهایتان موسیقی اضافه کنید، قسمت‌های اضافی را برش بزنید و متن یا افکت‌های جذاب اضافه کنید. از هوش مصنوعی می‌توان برای تمام کسب و کارها به خصوص شغل‌های آنلاین استفاده کرد. می توانید از شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و پلتفرم های ویدئویی مانند یوتیوب استفاده کنید. بنابراین می‌توانیم این گونه بگوییم که، در مورد ایده‌های محتوای خلاقانه، هر فردی می‌تواند روش و فرآیند مختص خودش را داشته باشد. حتی اگر بگوییم، در بسیاری از موارد، سخت‌ترین بخش آن، این است که یک مورد تازه، جدید و هیجان‌انگیز ارائه شود، سخن گزافی نیست.

برای افزایش دسترسی ویدیو، باید آن را در پلتفرم‌های مختلفی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک و سایت خود منتشر کنید. همچنین، توجه داشته باشید که هر پلتفرم ویژگی‌های خاص خود را برای بهینه‌سازی ویدیو دارد. عنوان و توضیحات ویدیو باید نه تنها جذاب باشند، بلکه شامل کلمات کلیدی اصلی نیز باشند. عنوان باید به گونه‌ای نوشته شود که جلب توجه کند و توضیحات باید خلاصه‌ای از محتوای ویدیو باشند. به طور کلی اگر می‌توانید پیام خود را با کلمات کمتری به مخاطب برسانید، این کار را انجام دهید. حتی نویسندگان حرفه‌ای نیز باید توانایی نوشتن یک محتوای جذاب و مفید،‌ با استفاده از کمترین تعداد کلمات در یک جمله را داشته باشند.

مطلب «ویدئو مارکتینگ چیست؟ دلایل اهمیت بازاریابی ویدئویی» شما را با دلایل اهمیت تولید محتوای ویدیویی بیشتر آشنا می‌کند. اما بهتر است بدانید که این ابزارها جایگزین افراد حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا نمی‌شوند! درست است که تعدای از این ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند به ایده پردازی و تولید محتوا‌های کوتاه کمک کنند، اما باید بدانید که در نهایت استفاده صحیح از این ابزارها به عوامل انسانی متخصص و حرفه‌ای نیاز دارد. با این حال، برای محتوایی که نیاز به خلاقیت، عمق و ارتباط حسی با مخاطب دارد، توصیه می‌شود که انسان نقش اصلی را ایفا کند و هوش مصنوعی به‌عنوان یک ابزار کمکی عمل کند. استفاده نادرست یا بیش‌ازحد از هوش مصنوعی ممکن است منجر به تولید محتوای یکنواخت، غیرمرتبط یا حتی نادرست شود.

این ویدیوها، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می‌کنند و رضایت و وفاداری آنها را افزایش می‌دهند. تبدیل پست بلاگ به ویدیو، راهی خلاقانه برای افزایش جذابیت و بازدهی محتوایتان است. ویدئو به راحتی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها قابل اشتراک‌گذاری است. ویدئو می‌تواند به سئوی وب‌سایت شما کمک کند و رتبه آن را در موتورهای جستجو افزایش دهد. از مخاطبان خود سؤال بپرسید، نظراتشان را بخواهید و به آن‌ها پاسخ دهید و با این کار با مخاطب خود تعامل برقرار کنید.

شما میتوانید برای شماهده لیست بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم در تلفن همراه اینجا کلیک کنید. برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید . از مراکز خرید یا لحظات جذاب سفر‌هایتان، تکه‌تکه فیلم بگیرید و به نمایش بگذارید. یک CTA هوشمندانه باعث می‌شود که بینندگان بازخورد خود را به تعویق نیندازند.

تولیدمحتوای ویدیویی یک از روش های جذاب و موثر برای انتقال اطلاعات و جذب مخاطب است. این نوع محتوا می تواند شامل ویدیوهای آموزشی، تبلیغاتی، سرگرمی و حتی مستندات باشد. تولید محتوای ویدیویی به برندها کمک می کند تا ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند و پیام های خود را به شکل جذاب تری منتقل کنند. در این مقاله راین قصد داریم موضوعاتی مانند تولید محتوای ویدیویی و نکات و اهمیت آن و خدمات تولید محتوای ویدیویی را بررسی کنیم با ما همراه باشید. از جمله 8 ایده برای تولید محتوای ویدیویی جذاب برای ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان، نشان دادن پشت صحنه‌های تولید محتوا است.

به همین خاطر، هدف از تولید محتوا، این است که پاسخی به این سؤال مخاطب ارائه کنید. اما برای اینکه ارائه پاسخ شما، رویکرد خلاقانه‌ای داشته باشد، بهتر است به تمام جزئیات و جوانب سؤال موردنظر، عمیق و دقیق رسیدگی کنید، طوری که مطابق با خواسته‌اش باشد. یک محرک خوب برای تولید محتوای خلاق و جذاب در این مورد این است که سؤال‌هایی از خود بپرسید و محتوا را در جهت پاسخ به این پرسش‌ها خلق کنید. محتوای ویدیویی می‌تواند هدف‌های مختلفی مانند اطلاع‌رسانی، آموزش، سرگرمی، تبلیغات یا ارتباطات برند را دنبال کند و به دلیل قابلیت‌های آن، یکی از مؤثرترین ابزارها برای جذب توجه مخاطبان و انتقال پیام است. این نوع محتوا معمولاً روی پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، آپارات، اینستاگرام، تیک‌تاک و پلتفرم‌های استریمینگ مانند نتفلیکس یا دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

حتی زمانی که کاربرها با آن موضوع موافق هستند یا برای دانستن دلیل آن اشتیاق داشته باشند. محتوای منفی مانند محتوای مثبت نمی‌تواند کنجکاوی مناسبی ایجاد کرده و افراد را به خود جذب کند؛ بنابراین محتوای خود را در جهت مثبت نگه دارید تا افراد بیشتری مایل به تعامل با مطالب شما باشند. این شامل ایجاد ویدیوهای با تصاویر پویا و یک توصیه جذاب برای اقدام و ارائه نکات حرفه‌ای در ویدیوهای کوتاه است. علاوه بر این‌ها می‌توانید از عناصر بصری جذاب مانند تصاویر، انیمیشن‌ها و گرافیک‌ها برای جلب توجه هر چه بیشتر مخاطب در ساخت محتوا ویدیویی کمک بگیرید. شما بایستی مخاطب خود را بشناسید و سطح دانش، نیازها و علایق مخاطبان خود را در نظر بگیرید تا تولید محتوا ویدیویی متناسب با آن‌ها بسازید. ویدیو را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید و تا می‌توانید از طریق تبلیغات پولی، ویدیو خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

با توجه به این مزایا، تولید محتوای ویدیویی می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در استراتژی بازاریابی شما نقش داشته باشد. تولید محتوای ویدیویی می‌تواند به‌‌طور مستقیم به افزایش فروش محصولات و خدمات شما کمک کند. تولید محتوای ویدیویی می‌تواند ترافیک وب‌سایت و صفحات اجتماعی شما را افزایش دهد. همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم تولید محتوای ویدیویی یکی از بهترین روش‌های ساخت محتوا است و مزایای زیادی دارد که در اینجا به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم. مردم با هر سن و شغلی از همه جای دنیا به دنبال خبرهای به روز جامعه خود و سایر جوامع هستند، به همین دلیل است محتواهای خبری در هر حوزه ای مخاطبان خاص خود را دارد. با توجه به این موضوع یکی از حوزه های تولید محتوا که در اختیار شما قرار دارد همین تولید محتواهای خبری است.برای تولید محتوای خبری شما باید یک سری از نکات را رعایت کنید تا مخاطبان خود را از دست ندهید.

همین نیازهای مصرف کننده باعث می‌شود تا به درک جدیدی از مفاهیم، داستان‌ها و ویژگی‌ها برسیم و در هر مرحله برای تحقق قسمتی از انتظارات آن‌ها، گام برداریم. بسیاری از وب سایت ها دارای بخش سوالات متداول هستند تا به سوال های رایج کاربران پاسخ دهند. به این بخش توجه کنید و بررسی نمایید که آیا می توانید موضوعات مطرح شده را به شکل های دیگری از محتوا مانند ویدیو، پست های وبلاگ، یا کتاب های الکترونیکی تبدیل کنید. این کار می تواند به شما در کشف ایده های جدید برای تولید محتوا کمک کند. رایا مارکتینگ یکی از برترین مجموعه های تولیدکننده محتوا است که می تواند بهترین محتوا ها را مطابق با آخرین بروزرسانی های گوگل به شما ارائه دهد تا در سریع ترین زمان ممکن ترافیک ورودی خوبی به دست آورید.

اما تنها گذاشتن یک تصویر ساده در یک پست یا مقاله به تنهایی کافی نیست. برای اینکه تصاویر شما جذاب و تاثیرگذار باشند، باید از روش‌های خلاقانه‌ای استفاده کنید. این نوع ویدئوها بیشتر به شکل تبلیغاتی ساخته می‌شوند و هدف آن‌ها جذب مشتری و فروش محصول است. ویدئوهای تبلیغاتی ممکن است برای تلویزیون یا پلتفرم‌های آنلاین مانند یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده شوند. پیشنهاد ما به شما این است که لحن محتوای خلاقانه خود را ساده و صمیمی نگه دارید تا برقراری ارتباط برای آن‌ها آسان‌تر شود و محتواهای‌تان اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

از آن‌ها بخواهید تصور یا درکشان را از یک موضوع یا محتوا به شما منتقل کنند. نکته مهم دیگری که نشان می‌دهد به تولید محتوای مناسب اهمیت داده‌اید، تطبیق نوع و قالب محتوا با رسانه‌ای است که در آن منتشر می‌شود. به محدودیت‌ها و شرایط خاصی که در هر کانال یا محیط انتشار محتوا وجود دارد، توجه کنید و مطابق با آن‌ها اقدام به تولید محتوای منحصر به فرد همراه با قالب استاندارد نمایید. در دنیای بازاریابی و تبلیغات، ویدیو به‌عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود. تبلیغات ویدیویی می‌توانند به‌طور مستقیم بر احساسات و نیازهای مشتریان تأثیر بگذارند و آن‌ها را به‌سوی خرید یا انجام یک اقدام خاص هدایت کنند. ویدیوها می‌توانند اطلاعات محصول را به‌طور شفاف و جذاب ارائه دهند و به‌ویژه در مواقعی که مصرف‌کنندگان نیاز به اطلاعات فوری دارند، بسیار مؤثر هستند.

MidJourney به‌طور گسترده توسط هنرمندان و طراحان برای خلق آثار دیجیتال استفاده می‌شود. از مخاطبان خود بخواهید که نظرات و سوالاتشان را با تو در میان بگذارند که باعث ایجاد ارتباطی عمیق تر می شود. اضافه کردن موسیقی، افکت ها و متن می تواند به بهبود کیفیت ویدیو کمک کند. برای پاسخ به یک سؤال مهم کلی زمان صرف می‌کنید و روش‌های مختلف را به کار می‌برید تا به نتیجه برسید. همین که در جای دیگر، فارغ از این پرسش و پاسخ آن هستید، در حالی که اصلاً تمرکز شما روی این موضوع نیست، بهترین ایده و مناسب‌ترین جواب را پیدا می‌کنید.

برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی Skybox.blockadelabs می‌توانید با یک توضیح کوتاه، بهترین محتوا را دریافت کنید. استفاده از این پلتفرم رایگان بوده و می‌توان به راحتی در کارهای تولید محتوا از آن بهره برد. تولید محتوای در این پلتفرم، ماهانه ۱۵ بار به صورت رایگان است؛ و در صورت نیاز بیشتر باید نسخه پولی را تهیه کرد. Quillbot یک ابزار بازنویسی هوش مصنوعی برای برای پارافریز و بازنویسی محتوا است که به شما کمک می‌کند تا متن‌های خود را به طور اتوماتیک بازنویسی کنید و آن‌ها را به شکل‌های مختلف درآورید. این ابزار به‌ویژه برای بازنویسی مقالات و تولید محتوای منحصر به فرد کاربردی است.

چگونه می‌توانیم از کاربران بخواهیم برایمان محتوای ویدئویی تولید کنند؟ با برگزاری مسابقه و چالش، میزبانی یک رویداد یا نشر محتوای‌ آن‌ها در صفحات خود برای کمک به بیشتردیده‌شدنشان. اکثر کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند CTAها را در پایان ویدئوهای خود قرار دهند. یک CTA مناسب، به‌جای دستوردادن، خیلی مؤدبانه چیزی که می‌خواهید را از مخاطبان درخواست می‌کند. در این مقاله تلاش کردیم شما را با تمام جنبه‌های ولاگ آشنا کنیم؛ از تعریف و انواع ولاگ گرفته تا چالش‌ها، فرصت‌ها و حتی راه‌های کسب درآمد از آن. ولاگری نه تنها می‌تواند بستری برای خلاقیت و ارتباط با مخاطبان باشد، بلکه با کمی پشتکار و برنامه‌ریزی، به منبعی برای رشد شخصی و مالی تبدیل می‌شود.

ایده پردازی یکی از کارهای سخت در فرایند تولید محتوا است که با استفاده از ابزار هوش مصنوعی MarketMuse دیگر نگرانی بابت این موضوع ندارید. به طور حتم بازاریابی از طریق تولید محتوا نیازمند ایده‌های مختلف برای استفاده از کلمات است که می‌توان از MarketMuse برای تولید محتوای مناسب بهره‌مند شد. ابزارهای هوش مصنوعی به‌طور ویژه‌ای به بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو کمک می‌کنند. ابزارهایی مثل INK Editor و Writesonic به شما این امکان را می‌دهند که محتوای تولیدی شما نه تنها جذاب باشد، بلکه برای SEO نیز بهینه باشد. یکی از مشکلات شایع که بسیاری از کارفرماها با آن مواجه می‌شوند، درگیری زیاد با جزئیات کوچک در فرآیند سفارش تولید محتوای ویدیویی است. در حقیقت، با ثبت سفارش، می‌توانید به متخصصان و تیم تولید اجازه دهید تمام تلاش خود را در راستای ایجاد محتوای ویدیویی مطابق با سلیقه شما به کار بگیرند.

این فناوری پیشرفته با تحلیل داده‌ها، یادگیری از الگوها و استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، فرایند تولید ویدئو را سریع‌تر، کارآمدتر و خلاقانه‌تر کرده است. برای مثال قرار دادن یک محتوای مناسب در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر یا یک کلیپ در کانال یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها، نیاز به پیاده سازی قوانین مخصوص به خودش دارد. اما این شما هستید که باید بتوانید طبق همان رسانه و با توجه به همان محدودیت‌هایی که وجود دارد، محتوای جذاب و تماشایی را برای مخاطب تهیه کنید. ویدیوها نسبت به دیگر انواع محتوا، مانند متن یا تصویر، توجه بیشتری را جلب می‌کنند و می‌توانند احساسات و واکنش‌های مخاطب را به‌طور مؤثری تحریک کنند. هرکدام از این انواع ویدیوها با توجه به هدف خاصی که دنبال می‌کنند، در استراتژی‌های دیجیتال و بازاریابی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

می‌توانید پیش از شروع پروژه‌ای خاص (مثل تغییر دکوراسیون، تغییر ظاهر یا هر فرآیند دیگری) و پس از تکمیل آن ویدئو بگیرید و تفاوت‌ها را به نمایش بگذارید. برای اینکه ویدئوی شما در نتایج جستجو دیده شود، باید کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را در عنوان، توضیحات و تگ‌ها استفاده کنید. لحن ساده و صمیمی باعث می‌شود مخاطب‌ها احساس کنند به جای نشستن در یک سخنرانی یا کلاس درس، با یک دوست نشسته و صحبت می‌کنند. آن‌ها به دنبال دلیلی هستند که بتوانند با آن تعامل داشته باشند و روی آن سرمایه‌گذاری کنند. برای ایجاد همدلی در محتوا، خودتان را جای مخاطب قرار دهید و تصور کنید در یک مکالمه رودررو هستید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا به ویژه تولید محتوای متنی، دقت و صحت بالای محتوای تولیدشده است. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا دیگر نگرانی برای اشتباهات املایی، گرامری یا ساختار محتوا وجود ندارد. یکی از معروف ترین برنامه های کاربردی اینشات است، این برنامه دارای رابط کاربری ساده است که به صورت اپلیکیشن قابلیت دانلود و نصب بر روی گوشی را دارد. این اپلیکیشن یکی از جامع ترین ابزارهاست و میتوان گفت با وجود آن برای ساخت و تولید محتواهای ویدئویی شبکه های اجتماعیتان نیاز به برنامه ی دیگری نداشته باشید. افکت ها، استیکرها و فیلترهای متنوعی که در این اپ برای شما قرار داده شده به بسیاری از نیازهای هر کاربری پاسخ مثبت می‌دهد. در مقاله ی مشاوره سئو داشتیم که تولید محتوا تنها به محتوای متنی محدود نمی‌شود و در زمینه‌های مختلفی از جمله محتوای ویدیویی انجام می‌شود.

وقتی شخصی روی یک ویدئو کلیک می‌کند، پیش از رفتن به ویدئوی بعدی فید خود، فقط چند ثانیه از توجه خود را به شما خواهد داد. برای اینکه از این چند ثانیه به بهترین نحو بهره ببرید و آن فرد را برای مدت بیشتری درگیر نگه دارید، باید از یک قلاب کوتاه در ابتدای ویدئو استفاده کنید. قلاب باید توضیح دهد که ویدئو دربارۀ چیست و بینندگان را تشویق کند که برای رسیدن به یک هدف خاص، ویدئو را تا انتها تماشا کنند. یک مجموعۀ سریالی بهترین گزینه برای استفاده از خلاقیت در تولید ویدئو محسوب می‌شود. به این ترتیب، هم می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، هم استرس عضو جدید را کاهش دهید و هم ویدئویی جذاب بسازید.

تولید محتوای ویدیویی با موضوع معرفی شخصیت های تاریخی، یکی از روش های موثر برای شناخت فردیت های تاریخی ست. در این نوع تولید محتوا نیاز است تحقیق جامعی درباره شخصیت های تاریخی داشته باشید و اطلاعات دقیق و کافی درباره زندگی و آثار آنها جمع آوری کنید. انتخاب دوربین فیلم‌برداری، تجهیزات جانبی و نور مناسب می‌تواند کمک زیادی به جذاب‌ترکردن ویدئوی شما کند. البته تحقیقات نشان داده که برخی از بینندگان محتوای معتبرتر را حتی اگر به‌لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشته باشد، ترجیح می‌دهند. این نوع ویدئو باعث می‌شود که آن‌ها احساس کنند به‌جای یک ویدئوی فیلمنامه‌دار (و شاید غیرواقعی)، یک ویدئوی پشت‌صحنه و معتبر را می‌بینند. این مشکل می‌تواند به‌نحوی با استفاده از محصول شما مرتبط باشد یا به آن نزدیک باشد.

این کار میتواند یک نتیجه دو سر سود داشته باشد زیرا شما با این کار میتوانید مخاطبانتان را تبادل کنید و محتوای قوی تری را به اشتراک بگذارید. همچنین دیده شدن شما در کنار فردی که برای سایر افراد قابل شناسایی است برای مخاطبان جذاب و قابل توجه است. بنابراین بهتر است سایر افراد را به عنوان مهمان افتخاری و یا دوست صمیمی برای انجام کار یا صحبت خاصی دعوت کنید. فیسبوک یکی دیگر از پلتفرم‌های ویدئویی پرطرفدار است که به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند، پخش زنده انجام دهند و با دوستان و دنبال‌کنندگان خود در تعامل باشند. چالش‌ها یکی از محبوب‌ترین نوع محتوای ویدئویی در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و TikTok هستند. شما می‌توانید یک چالش جالب و سرگرم‌کننده ایجاد کرده و از مخاطبان خود بخواهید که به آن بپیوندند و ویدئوهای خود را ارسال کنند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری